Inga ord, bara tårar


det finns inget kvar .. allt bara försvinner. jag är en svag person, jag klarar inte mer. vet inte ens om jag har en bästavän längre, jag kan inte hjälpa henne på något sätt. känner mig så jävla misslyckad, det är sjukt. ni kan väl själv tänka er hur det känns att ni inte kan få eran bästavän att må bättre hur ni är försöker eller gör? det känns förjävligt, vill inte ens finnas mer. jag lever för min bästavän, även om jag inte är hennes bästavän så är hon min, och kommer alltid att vara. vad som än händer .. alla bara försvinner, men det gör inte mig något. för så länge jag har min bästavän klarar jag allt .. men så känns det inte just nu. jag kan inte hjälpa henne på något sätt alls, och vi tjafsar mest nu för tiden .. det gör ont. och ingen kan ta bort min smärta. tårarna slutar aldrig rinna, va ska jag ta mig till? jag hatar smärta, men jag börjar bli van. smärtan har tagit över i mig. och ingen kan stoppa den .. jag älskar Patricia Appelgren mest av hela mitt hjärta, och det gör jag tills dagen då jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0