YES!

nu sitter jag här och pratar med bästis! idag var jag ju på kalas, gud vad söt Tovis har blivit! hon kan nog gå snart :) hon fick en vagn, kläder och lite annat :) det vart ingen match, Daniel hade inte tränat så det vart inget för honom. får fråga bylund hur matchen gick .. hoppas dom vann! fick nyss veta att dom vann :) YEEEEEEEEEEES

ska nog lägga mig och kolla film snart, har så jävla helvetes ont i knät. får väl gå till doktorn -.- imorgon ska jag klippa mig och kanske färga håret. ska möta Tiffany när jag slutat skolan om jag orkar gå dit .. vi ska till forum och sen åker vi nog och möter min mamma och klipper mig :) nu orkar jag inte skriva mer .. slänger in en bilder på Tovis. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0