Suck ..

är hemma nu .. kom mer försent än jag trodde. flickan som ska gå i min klass va där idag, men jag pallade verkligen inte vara kvar. känner mig så misslyckad, men men det kan jag ändra på men hur vet jag inte. jag är inte en sån person som kan bestämma mig för något sen bara fixa det. det kan fan ta år innan jag fixat något ..

Aja nu ska jag iallafall äta något och sen forsätta fixa i mitt rum, ska nog faktist damsuga också! ;$ jag har fan inte städat mitt rum på år :| måste verkligen börja göra det, för det ser trevligare ut! men bädda min säng tänker jag inte börja göra, för det är FETT onödigt! -.- någon som håller med mig..? :) aja nu taggar jag ha det bra suckers!

jag önskar fort du vore min ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0