Storebror ..

Du åker verkligen idag, jag kommer sakna dig. Vet inte hur jag ska klara mig utan dig, jag behöver dig vid min sida för att klara allt. Vi som just fått tillbaka våran kontakt och allt .. Aja det är väl bara att börja om när du kommer hem om typ ett år (?) Men jag hoppas det kommer vara som förut, det är allt jag önskar. Det finns inga ord Daniel, tårarna bara forsar ner .. Jag älskar dig så otroligt mycket, hoppas du kommer hem lika fort du åkte. Lycka till med allt, jag lämnar dig aldrig storebror, det svär jag på. Och jag ska göra dig stolt, jag ska försöka mitt bästa. Jag vet att du vill att jag inte ska sluta som dig, jag ska visa dig att jag kan så sjukt mycket bättre. Men det kommer gå tungt utan dig i början, men jag ska verkligen försöka för din skull. Jag saknar dig redan Daniel .. Jag hoppas verkligen du ringer mig varje dag, så du ändå finns där. För jag klarar mig inte utan dig. Du va min bästavän .. Jag glömmer aldrig någonsin våra minnen eller dig / Din lillasyster Anna V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0