Storebror är hemma!

sitter här och dricker pepsimax och snackar med kim och frida på msn! har raderat lite bilder och så, ska ominstalera datan i veckan, ska bli skönt! bror ska hjälpa mig instalera photoshop också. :) så jag kan fixa header själv! *wiiiie* han och curys ska käka middag här ikväll :) undra vad det blir (a)

ikväll kommer nog Tiffany hit :) vi ska väl kolla någon film och bara ha det mys! imorgon är det kalas och match. hoppas det bästa laget vinner imorgon då! :) vet inte vad jag ska skriva mer riktigt .. är sjukt trött och irriterad. alla är så jävla störda idag -.- men nej nu får det räcka puss! slänger in en bild på mig själv mästerfotografen Frida har tagit (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0