"#&%"!

Daniel skrev nyss att han kommer hem inatt vid två tiden och då måste jag tydligen vara vaken och släppa in honom för idioten har ingen nyckel! men pappa säger att han kan vara vaken, men vi får se hur det blir med det! nu sitter jag och snackar med David, och han säger inte så jävla mycket inte jag heller snackar mest med pappa. han ska ut på en promenad, så vill han ha med mig. men jag känner att jag inte orkar, är så jävla snuvig och jag har lock för öronen och är typ as irriterad kommer få damp när som helst!

så nu ska jag sluta skriva och göra något annat istället, men vad vet jag fan inte. någon som har något förslag?! kanske ska kolla på någon film, inte kollat film på typ år känns det som. eller nej jag ska sitta här och oroa mig för pappa, tänk om han ramlar ihop och dör! :o jadu, allt kan hända ;) men nej nu drar jag PUSS PÅ RUMPAN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0