Sjuk *buhu*

är sjuk :( eller sjuk och sjuk, snuvig, hade ont i halsen igår men inte idag? ;o är sjukt seg iallafall. idag kommer pappa hem hoppas jag! och mamma åker hem .. så det var våran sista kväll igår! det sög ju, juste Tovis fyller ett år på måndag den 28/9! så det blir kalas på söndag :)

imorgon skulle jag tydligen träffa David, får se hur det blir med det. men men annars blir det bara en mysig hemmakväll med pappi! måste faktist ta hand om honom nu, känns som om han typ fyllt 80 bast -.- men men jag stöttar min pappa till 100% för han söttar mig till 100%! och vi ska klara det här. jag och bror ska snacka med någon psykolog, pappa har tydligen bestämt det. aja får se hur det blir med det också. nu ska jag sätta mig och kolla tv med mamma. puss!


storebror hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0