Pappa är hemma!

pappa kom hem igår, skönt men ändå inte. det är mycket som väntar .. och jag vet inte om jag kommer klara det, men vi får hoppas på det bästa! ikväll ska jag bara vara hemma, kan inte lämna pappa. han kan få en till hjärtifarkt vilken sekund som helst. och jag måste se till så att han tar sina mediciner! då är han tillbaka på ruta ett igen, han är 5 år igen .. men men han har alltid funnits där för mig, då måste jag finnas där för honom.

sitter och väntar på moster nu :) och vi ska handla, eftersom pappa inte får bära och anstränga sig än. men om en vecka då jävlar!! då får pappa sköta allt igen haha! klarar inte ens av skolan .. det känns så jävla jobbigt. vill inte lämna pappa .. vill inte att något ska hända. menmen, det är både hans och mitt fel. och ikväll blir det tacos mums! men nej nu ska jag klä på mig puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0