Mitt namn är Robin

för typ ett år sen bestämde jag och min bästavän oss för att driva med en tjej som heter Sofia och säga att vi var killar .. vi trodde det skulle gå åt skogen men det gick as bra, hon gick på oss och allt! men tillslut kom hon på min bästis så var det bara jag kvar, men jag ville avslöja med det gjorde jag inte. så jag forsatte ett bra tag, jag berättade värsta historian om hur mitt liv var och shit, sickade en bild på en modell som heter Oscar och sa att det var jag, skickade tydligen någon bild på nåns kuk också och sa att det va min! :o idag har hon tyvärr avslöjat mig och vi är vänner och snackar, men jag skäms. det gör jag verkligen, hur kunde jag komma på en sån här sjuk sak liksom? det va min lilla story det ;$ förlåt så jätte mycket Sofia! =(

här är Oscar, det var dom här bilderna jag använde och sa att det var jag ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0