Jävla rökhosta -.-

har fått en sån jävla rökhosta, hur jävla jobbigt som helst! var hos pappa idag, han kommer nog få komma hem imorgon. känns skönt, men ändå inte. tänk om det händer igen..? vad ska jag göra då..? så många frågor som snurrar runt i huvudet. och jag orkar bara inte, men får inte ge upp nu. måste kämpa, ska försöka med skolan igen. ska gå i skolan 5 dagar i veckan i 2 veckor, sen får jag börja praktisera. hoppas jag klarar det! eller vad säger ni?

idag händer inte så mycket, har handlat lite mat och sånt. träffade min kusin Hendric också. det var inte direkt igår om jag säger så. ikväll är grannen med på tv! :D ska bli najs och se hur han klarar det. ;) han är med i superstars. haha min bardomskompis Sara säger att han suger, men men aldrig sätt programet så kan inget säga! nej nu ska jag ta mig ett varmt skönt bad. skriver mer sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0