Jag älskar mina ögon!

Jag ska faktist försöka göra min blogg lite snyggare, ska börja lägga in bilder vid varje inlägg ser så tråkigt ut annars tycker jag .. Hursomhelst, idag var jag i skolan kom försten så jag började 10:10 då jag gjorde svenska test sedan engelska test sen fick jag skriva någon jävla uppsats! men min lärare gillade den! Nu sitter jag här vid datan bara och inte gör något alls, ska hänga min brors tvätt snart så får jag 100 kr! *woho* aldrig fått pengar av honom liksom. Han åker till norge på fredag och blir borta i ett år kanske (?) Kommer få det jobbigt men men, sånt är livet? Efter det ska jag ut och möta Tiffany! Köpte en ögonfransböjare igår på rasten, hade en förut men den försvann..? :o Aja ni får ha det så bra så skriver jag mer sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0