Hur ska jag göra..? :(

ska strax gå ner till forum och möta Tiffany :) jag ska köpa en ny brunkräm. fattar inte vad som hänt med min hy .. får börja sola istället :) som alla andra gör..? sen när vi varit i forum ska vi vidare, ska möta mamma och klippa mig. är trött på min nuvarande hårfärg, blond utväxt och brunt hår? SNYGGT eller vad säger ni? antilngen vill jag ha ljusare eller mörkare igen. vet inte hur jag ska göra :/ hoppas någon har något bra tips?

kort ska mitt hår iallafall bli nu tror jag :| hoppas jag vågar!! men jag ska vara modig och våga! efter jag klippt mig drar vi väl hem eller något och äter någon gott! jag har ingen aning, det som händer mja det händer. skriver mer sen måste klä på mig och sminka mig PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0