Hemma igen :D

äntligen hemma :) tror faktist att jag är alergisk mot pälsdjur .. men det får jag faan inte vara! för mina katter överger jag aldrig någonsin! det va en sjukt god middag, entrecote och potatisgratäng mums! sen kolla vi på tv, och min morsa va med! haha, på färjan 3! så jäävla tuff alltså, jag lovar dig (;

imorgon ska jag umgås med pappa och bror, David tjatar om att få träffa mig men det är så mycket just nu .. så har inte tid. vill på bio imorgon och se flickan som lekte med elden men får se hur pappa mår. hoppas han mår bra (a) sen på söndag är det kalas för Tovis! :D sen ska jag klippa mig! har sån damp på mitt hår, det är så sjukt slitet. måste verkligen börja sköta det. tänkte be dom fixa mina ögonbryn medans jag ändå är där. hoppas det blir bra! ska nog satsa på kort .. fast vi får se. kanske färgar ljusare :) men nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på min bror -.- han är inte hemma förens vid fyra eller fem. puss på er!


Bild 1 : Tova Bild 2 : Mina ögonstenar Bild 3 : Min underbar baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0