Happy

ligger i sängen och snackar med alla osociala cpbarn på msn -.- varför kan ingen vara glad när jag äntligen är det? tiffany var här nyss, och vi kollade film :) vi såg thirteen. as bra film! kolla på den, pallar inte skriva vad den handlar om (a) ligger och väntar på att storebror ska komma hem .. när jag ringde honom var han på fest, och hur kunde jag gissa det .. -.-

ska sova snart, ska upp tidigt imorgon, kalas och match och grejer!! fett kul det ska bli att träffa alla grabbar igen .. har faktist saknat dom :$ undra hur Andreas ser ut nu hahaha! hoppas jag känner mig bättre imorgon också .. vill ju inte smitta Tovis! nej det här sög, ska ladda ner en film och kolla på den sen ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. PUSS PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0