Fan ..

fyfan vad kallt det är .. håller jag på att bli sjuk? :( hoppas inte .. pain då alltså! sitter här och bara lyssnar musik och kollar runt på facebook, det är dött! idag vet jag inte vad som händer, ska nog till David sen, eller om han kommer hit. det får vi se :) igår var mina fastrar här också, det glömde jag säga! dom kom hit och åt med oss!

idag har jag inte varit i skolan, för att jag inte orkar. det är så mycket som händer just nu. så kan inte konsentera mig på skolan. vi får se vad som händer med det, vill ju självklart ha en utbildning men jag har inte den förmågan att jag kan stänga allt annat ute. jag oroar mig alltid för något, och just nu för min far. ni som läst min blogg vet vad som hänt. så tänker inte ta det igen .. men nej nu ska jag äta lunch med min far. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0