Bästa kvällen på länge!

igår var fan bästa kvällen på länge, Fanny och Tiffany kom hit igår och åt middag! vi gick till maxi och handla mat för 150 kr :D det va as najs! sen när vi sitter och äter bestämmer vi oss för att åka till björknäs och kolla 12 stitches sista speling! fyfan alltså, dom har hänt med ända sen 7an! kommer ihåg, man gick på varenda jävla spelning! aja tack för tre underbara år! :) sen åkte jag och Tiffany in till stan och mötte Niklas så fixa vi cigg. sen åkte vi hem till mig och kolla film! sen somna vi haha, va fan as trött igår!

Nu sitter jag här och lägger in musik på min ipod, ska åka till landet snart. ska möta Josefine i tc vid halv tre :) det ska bli skit mys att få umgås med henne igen, inte träffat henne på år! :o nu ska jag packa och fixa mig klar! lägger in bilder snart, håller på att få dom av Fanny (; puss puss!

"Annw och Fannw" =)

Anna och Tiffany! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0