Bara för vi är snygga!

kom precis hem, har varit i slussen med Patricia och vi mötte Jens och tog en cigg. sen tog jag och Patricia älskling en massa snygga bilder ;$ idag var jag inte i skolan, pallade inte. med gick till kuratorn klocka tre och snacka lite med henne. det är en brud som ska gå i min klass men hon kommer aldrig? O.o aja, hoppas hon börjar komma annars byter jag skola! Patricia kom hit vid fyra, vi åkte och handla sen åt vi middag sen kolla vi film. sen åkte hon hem och jag hem. sitter här med en ansiktsmask ;$ ska tvätta bort den nu!

Imorgon ska jag till skolan, eller jag måste :/ hoppas jag kommer upp bara! imorgon efter skolan tänkte jag åka hem och fortsätta röja i mitt rum, sen måste jag tvätta också O.o sen ska jag umgås med min kära far och äta middag med honom! puss


vi är klart sexigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0