ADAM HÄR

Kommer någon ihåg mig? haha.. det var ju min och annas blogg från början, jag gjorde ETT ynka inlägg sen bästämde jag mig för att sluta "när jag knappt börjat" eller jag skulle aldrig börja men det bara blev att jag var med på den här bloggen, aja. Har inget bättre för mig och kom på att jag kunde lösenordet hit, eftersom det var jag som kom på det. Och då kan jag ju ändå passa på att skriva några rader! såg att denna blogg har typ flera hundra läsare, så de ju nice... haha (; Som förra gången, ingen aning om vad jag ska skriva..öhm.. imorgon i allafall så ska jag upp relativt tidigt, för jag ska vara vid östra station vid halv9, ska spela in en reklamfilm! det ska bli rätt så kul, tjäna snabba pengar. Och efter det ska jag till skolan, då jag börjar 12.30 som jag för övrigt gör hela denna vecka :) men nu måste jag sova. GODNATT.

- Adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0