ADAM HÄR, igen

TJO!
Besökarna har faktist ökat idag, då är det ju kul att blogga. Eller kul och kul men det är i alla fall roligare då. Som sagt jag är fortfarande lite skeptisk till det här bloggandet det är verkligen inte min stil, menmen. Idag var jag ju som sagt tvungen att vakna hyfsat tidigt för klockan halv nio skulle jag vara vid östra station och spela in en reklamfilm. Det gick jättebra! det höll på till 11-tiden ungefär. Efter det åkte jag hem för att hämta mina grejer, och sedan bege mig till skolan som började halv ett idag som jag gör hela denna vecka eftersom jag går på jensen, jensen västra. För er som inte vet så går man ena veckan förmiddag (halv 9 - halv 1) ca. andra veckan går man eftermiddagar (halv 1 - halv 5)ca. skitskönt asså!
Tänker på vad man skriva mer?.. jag vet inte direkt vad jag ska göra idag, kanske spela fotboll lite senare. Älskar sporten, bara så ni vet liksom. Aja nu ska jag inte sitta något mer här och ödsla min tid haha..
Så vi hörs! KANSKE..om ni blir fler läsare, om det sjunker nu, nej då pallar jag inte :)
Föresten, är det någon som känner mig eller vet vem jag är ?


Kommentarer
Postat av: Johanna

söt blogg :)

2009-09-16 @ 22:34:52
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Heejhej, allt bra? :)

2009-09-16 @ 23:04:41
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: ADAM

Hejsan :) det bara bra :P själdå?

2009-09-16 @ 23:18:24
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0