ADAM HÄR, återigen

GODKVÄLL! brukar man ju säga vid denna tidpunkt på dygnet..
Besökarna har faktist ökat! det gör det hela lite roligare ju :) hoppas det fortsätter så här.
Idag har vart en rätt så tråkig dag. Ah jag har ju berättat vad jag gjorde på förmiddagen och så, spelade ju in en reklamfilm sen pallra jag mig till skolan som slutade klockan 4, sent.. och nu ikväll har jag inte gjort mycket alls bara chillat hemma kollat tv och vart med en kompis snabbt sådär. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter rester från en kladdkaka! intressant va? nja, vet inte om de haha. vad gör ni? fett tråkiga, typ inga kommentarer eller så ? :o måste ju få lite respons eller något?! kom igen nu.

Kvällens citat: "jag är inte otrogen, utan trogen mot flera"


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Taack :)

2009-09-16 @ 23:49:24
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: ADAM

:)

2009-09-16 @ 23:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0