yes, jag är ju bäst..?

yey nu är blogg lite snabbare ;$ idag har jag solat med älskling (a) men jag brände mig, typiskt -.- och det svider som faaan! :( sen drog vi och badade, eller vi skulle simma :$ men det vart att vi bara lekte. det var as skönt! vi ska bestämt att vi ska sola varannan dag :) och simma typ en gång i veckan! hoppa vi håller det då .. (a) nu sitter jag och snackar med Felix, som är sjuk .. :( stackarn! puss på honom!

sen kom jag hem då var mammi här, sen sa pappi att jag skulle ringa 112 men jag vågar fan inte? :( vad ska man säga liksom..? han gör mig rädd ibland .. jag älskar dig pappi! hoppas allt blir bra igen .. ska nog träffa Frida imorgon om hon orkar! annars vet jag inte vad som händer. skriver mer imorgon PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0