två stick på en dag :(

var hos doktorn och fick veta att jag har en inflamation i nacken/axeln. det är svullet och inflamerat, därför kan jag inte slappna av. tog gris sprutan idag! tillhör tydligen riskgruppen, så fick förtur! :D fast måste ta den TVÅ gånger -.- så ska tillbaka om tre veckor, känns ju bra! sen åkte jag till soc, fick flipp på Monica ( min soc tant ) hon är fan dum i hela jävla huvet -.- ska aldrig mer dit! sen åkte jag till min doktor och tog prov. får reda på svaret den 17 november! najs det ju! är med bebis nu, hon sitter och smackar i mitt öra. MYS eller vad!? :$ imorgon blir det shopping med mamma och paTTTTTTTTTTTTTTTe! fick smärtstillande tabletter och voltaren gel! YEYYYYY MF!!!!!!!!!!


anna har gjort ajaj :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0