if i could turn back time

att förlora en vän gör ont, men att glida ifrån en vän gör nog ondast. eller det tycker jag iallafall. fast det är nog samma sak, eller nej det är det inte. förlorar du en vän så är det något som är fel, men glider du ifrån en vän är det inget som är fel. man förändras bara, och man kan inte hjälpa det .. utan det bara sker .. och jag hatar det. tänk om allt hade varit precis som förut och igen hade förädrats, tänk hur bra man skulle må nu..? jag orkar inte det här. varför gör det så ont? varför måste det bli såhär? jag har 10000 frågor jag aldrig kommer få svar på.

bilden är tagen för två år sen i think, saknar verkligen den där sommaren ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0