seg dag!

faan, skrev nyss ett inlägg men råka klicka bort *suck* idag är en sjukt seg dag alltså, är as trött. vet inte vad som händer med mig..? :/ försöker få tag på Pia, måste ha min bikini tillbaka! glömde den där när jag va med syster. hoppas jag får tag på henne för jag och älskling ska simma imorgon! ;$ vi eller jag måste börja träna. jag säger inte att jag är fet utan att jag måste komma i form. har verkligen ingen kondis måste få tillbaka den alltså! kissen verkar må bättre och bättre nu. han ska sluta med sin medicin på fredag. hoppas vi slipper åka tillbaka!

idag blir det väl stan eller något, beror på hur kallt det är ute. orkar egentligen inte stan men vafan ska man göra inne liksom? inte varit ute sen i torsdag, sååå. måste ju ändå röra på mig så det blir nog bra! ska ta mig ett bad nu när älskling skriver blogg.
puss och kram

ingen av dom är min bikini men tänkte ändå slänga in en bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0