.. okej?

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg:
ja ;$
Smart: typ inte?
Långsam: ibland!
Stressad: oftast ..
Tålmodig: hah, nope!
Djup: ja.
Öppen: inte alltid.
Ärlig: alltid.
Positiv: ibland (?)
Rolig: alltid!
Ansvarsfull: nope?

VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis:
Mm.
Förlorat en bästa vän: Yes ..
Sagt att jag älskar en kompis: Yes.
Sovit med en killkompis: Ja? -.-
Sovit med en tjejkompis: Men gud, klart? :o
Pussat en av samma kön: öh ja?
Berättat hemligheter: men sjuka frågor, JA?!


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad:
MM.
Haft stadigt förhållande: nope?
Krossat någons hjärta: tyvärr.
Gett någon ditt hjärta: Mm, gör aldrig om det.
"Playat": nej..?
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: det tror jag inte.
Varit otrogen: Nej!

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt:
Hah ja.
Opererat mig: två gånger.
Sjungit i duschen: Haha ja? ;o
Hoppat bungyjump: Nope!
Sett någon dö/ död : Mm..
Varit på begravning: Yes ..
Sagt att jag hatar någon: tusen gånger.

LIVET:
Skriva eller tala:
föredrar skriva.
Vatten eller cola: Cola.
Mobil eller mp3: mobil!
Snygg eller charmig: Jag vet inte?
Frukt eller grönsak: frukt!
Film eller serie: film (a)
Festa eller softa: festa ..
Sommar eller vinter: jag älskar vinter!
Fredag eller lördag: fredag.
Ljus eller lampa: ljuuus.
Kärlek eller vänskap: kärlek finns inte så vänskap.
Bio eller hemmakväll: bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0