ljuset i mitt liv

du förstår och kommer nog aldrig att förstå hur mycket jag älskar dig. du har hjälpt mig så otroligt mycket här i livet. och jag har varit en idiot mot dig. jag har fan inte varit en bra vän. det vet jag så ljug inte och säg att jag varit det! för jag har så jävla dåligt samvete för det .. har tänkt och tänkt på det här. jag är så sjukt rädd att jag förlorar dig igen. och det klarar jag inte. för det finns ingen som dig älskling, verkligen ingen. tårarna rinner, jag vet inte varför. jag klarar mig inte utan dig, det gör jag fan inte. du vet hur jag har det just nu och du finns där, och stöttar mig. jag skulle kunna döda för dig. inte för att jag kan döda någon men du fattar, hoppas jag? jag saknar dig när du gått ifrån mig, jag saknar dig hela tiden .. du betyder så sjukt jävla mycket för mig. du är verkligen världsbäst!

innan du kom in i mitt liv var allt svart. du är ljuset i mitt liv nu älskling, du är skälet till varför jag vill leva. jag är så sjukt jävla glad att jag har dig vid min sida .. det går inte att förklara med ord hur jag känner, hur mycket jag älskar dig. men jag hoppas du förstår att jag åtminstonde älskar dig lite..? jag tror inte på föralltid, men med dig så gör jag det. Patricia Appelgren hjärta Anna Garpö / din Anna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0