jag dör ..

jag är så jävla hungrig, inte ätit på hela dagen. har varit skit seg. as konstigt -__- städade upp lite i rummet, eller tog upp allt från golvet, ska damsuga när jag orkar. vilket nog blir efter maten! kissen blir drogad av sin medicin, han bara ligger ner och är skit seg! ska ge han smärtstillande vid sex, och sen vid åtta antibiotika igen. han haltar fort, och om han inte använder sitt ben kan han halta hela livet. för han förlorar så jävla mycket muskler när han inte använder det. men han hoppar ju upp i soffan och på bänken och så, så jag tror nog det blir bra, eller jag hoppas .. imorgon ska jag träffa älskling, och jag måste hitta min stolek i en jacka! hoppas jag gör det imorgon ..

ikväll vet jag inte vad som händer alltså, ska troligtvis ta det lungt bara. kanske kolla film med pappa eller något. min fru är ledsen, och hennes ex eller kille också. dom bråkar, och han älskar henne. vill hjälpa dom, men det verkar vara omöjligt. :( aja, finns här iallafall min älskade fru! nej nu ska jag gå och tjata på pappa att jag vill ha maaat :( PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0