I'm happy!

hej alla sötnosar idag är jag jätte glad! hihi träffade ju älskling som sagt, och vi kollade på jackor, men jag vet inte vad jag ska köpa :( om jag ska köpa en fjällis eller en gås .. vi får se helt enkelt! sen käka vi på donken och där var det några störda fjorrar som muppade sig, dom va typ 95or (?) aja, träffade Jannice där också! sen drog vi till forum och där köpte jag ett par byxor och en rosa halsduk LOVE IT! sen köpte jag ett par vantar också, vanliga svarta. tråkiga men men. saknar mina gammla :( dom va så fiina .. hur som helst! sen gick vi till konsum och köpte godis och kladdkaka :$ sen nu åkte hon .. :( ska träffa henne imorgon igen! :D *happy gånger 1000000* syster smsade mig nyss, så ringde jag henne! hon har äntligen fått tillbaka sin mobil, skönt! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0