Hiss och diss!


Äkta vänner : dom som alltid ställer upp  och alltid finns där vad som än händer! såna finns det tyvärr inte så många av men det finns några!

 

Att träna : det är verkligen nyttigt och jag måste verkligen börja med det! men börjar man träna så måste man också börja äta nyttigt, skulle nog inte klara mig utan godis :$

 

Höstens kläder : så sjukt snygga! stora halsdukar, sköna kläder, och uggs såklart! hade ett par förra året, ska nog köpa mig ett par nya i år (;

 

Rosa : klart som fan man måste hissa rosa! världens underbaraste färg! :$

 


Falska vänner
: jag vet hur det känns att förlora en bästavän, det gör ont. men tror det skulle varit värre om det var jag som hade svikit.

 

Soc : hatar dom så sjukt jävla helvetes mycket! varför finns dom? dom hjälper inte en ända jävel .. ? eller mig har dom iallafall aldrig någonsin hjälpt. dom är bara ivägen .. urch på dom!

 

Fjortisar : alla dessa äckliga helvetes jävla fjortisungar. som dessire -.- fattar inte hur hon vågar se ut sådär! :s skulle fan ta livet av mig om jag vore henne!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst ;$

2009-10-01 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0