Emelie Jonsson.

en gång i tiden älskade jag dig och vi var hur bra vänner som helst .. du fick mig att träffa *** och jag älskar honom, utan honom vet jag inte vad jag skulle göra. våran tid kunde man fan inte klaga på, för vi hade det så jävla kul och allt! vafan hände egentligen? jag bara får höra att du snackar skit om mig..? jag fattade ingeting .. tiden gick och det snacket försvann aldrig. fler och fler frågar varför i helvete jag är kompis med dig. jag frågar vad felet är? dom svarar hon snackar förfan skit om dig .. jag frågade dig du nekade såklart. vi började bråka .. men vart sedan vänner igen. jag snacka skit om dig när vi bråka, det vet du mycket väl. omoget gjort, jag vet. men vi vart vänner och du snackar fort skit? vafan har hänt med dig? jag litade på dig och jag älskade dig. det gjorde jag verkligen. men du fattar inte hur det känndes när du krossa mitt hjärta. jag fattar fortfarande inte idag hur du kunde .. det spelar ingen roll vad jag skriver, för jag kommer aldrig förlåta dig igen. aldrig någonsin. och ja jag är rädd för sanningen. det är bra som det är nu, men bara så du vet. du är död för mig nu. stendöd och jag kan inte säga att jag hatar dig, för jag har älskat dig en gång i tiden. hoppas du får det trevlig i helvetet. äckel ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0