Helvetes jävla fitt sverige!

var hos storebror igår, vi snackade om en massa. och jag ska börja fördjupa mig mer i fotografering. som jag älskar att göra! bror har en kompis som heter Jonas och han är fotograf. han fotograferar åt tidningen king. en herrtiding så jag vet inte så mycket om den. men har hört talas om den. han ska hur som helst snacka med Jonas, och fråga lite om grejer och så. så kanske jag får vara med på nästa plåtning han har. Jonas sida är http://www.jonashusbom.se! han är as grym på att fota!

idag vet jag inte vad som händer. det får vi se :) men tror nog att Tiffany kanske kommer hit. och vi ska väl kolla någon film och bara ha det jätte mys! ska snacka med pappi om skolan nu för kuratorn i min skola ringde .. vi ska tydligen få hjälp av äckel fittorna på soc igen .. vi som just avslutat fallet så kommer dom in i bilden igen :/ JAG HATAR DOM MEST AV HELA MITT HJÄRTA! fattar inte ens varför dom finns..? dom hjälper inte ett skit!?

jag saknar min Patricia bara så alla vet .. jag älskar dig hjärtat
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0