*buhu*

blää jag bajsar snett på allt. patricia är den ända som får mig glad! idag har det varit en slapp dag .. vaknade vid sju tog ett bad gick och la mig igen och vakna vid ett tiden. sen kom älskling hit och vi tjafsa lite :( sen drog vi till forum och hon köpte skor och halsduk! sen drog vi hem och jag var irriterad så vi satt och skrek på varandra :( förlåt älskling .. men du vet att jag älskar dig, hopaps jag ..

imorgon ska jag färga håret! *jippiie* ni får se imorgon vad det blir för färg ;) sen ska vi sola också, måste bli brunare! har soc möte också O.o sen sover älskling här hihi! PYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ger dig en söt kommentar, bara för att du är söt!

det var kul att skrika på varandra, fniZzZZar för mig själv nu. mucho love baby!

2009-10-21 @ 23:33:57
Postat av: AnnUUUs

jag älskar dig Patricia!!!

2009-10-21 @ 23:34:39
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0