anna tycker till ..

att bli sviken är det värsta som finns. och det har jag blivit ett antal gånger, och smärtan finns fort kvar. och det gör ont, det är som om smärtan blidar hål i hjärtat. och dom kommer aldrig att "täppas" igen igen .. och till slut blir man så jävla vad ska man säga, vet inte hur jag ska förklara men man blir så jävla nere att man inte vet vad man ska ta sig till. ska man förlåta eller inte..? jag älskar ju trots den här personen, eller ska jag skita i den?

det är 1000 frågor som snurrar i huvudet just när man blir sviken. jag hatar att alla inte bara kan vara ärliga, det är nog det jag hatar mest av allt. och att sanningen kommer fram låångt efter .. då har man levt i en lögn kan man säga. jag hatar också att en person säger att den älskar en, sen när allt är över så hatar den en? älskar man en person en gång kan man aldrig sluta älska den, man kanske inte älskar den mest som man gjorde då, men man älskar fort den person även fast det tar slut. annars är det inte äkta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0