Angelica gästbloggar :$

Hej Angelica här!

Kände för att gästblogga åt Anna och hon åt mig :$ hihi. Ska snart iväg med Sophia och köpa "uggs" och sen bara gå runt där på stan. Ikväll ska jag nog umgås med folk och nöta one tree hill på datan. Finns inge bättre program. Juste,igår va jag på bio med Sophia vi såg michael jackson - this is it.. ni måste verkligen se den! SÅ JÄVLA BRA FILM, man sjunger verkligen med och känner rytmen. Och så ville jag bara säga att Anna är världens sötaste, gulligaste,bästa, roligaste och knasigaste människan som jag vet, men hon är ändå helt klart bäst!
Men jag ska fan träffa henne, annars så jävlar!
Juste jag och anna ÄLSKAR att mobba tobias, han e så jävla fjååårtis!
Btw, hoppas ni får en trevlig lördag kväll för de ska jag ha!
Skrev inte så mkt men hon får vara nöjd.



pusspåer , http://angelicajunegard.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0