<3 kokostoppar

jag hatar blogg.se det fuckar..? :s sen funkar det inte alls ibland!? vad häänder egentligen? :( idag var jag ganska så tjurig på morgonen, vet inte varför .. så förlåt patricia älskling. vi drog in till stan vid tre tiden. vi drog och kolla på skor sen drog vi till åhlens. sen drog vi till NK och kolla jackor. ska nog få min gås av mamma iallafall, jag älskar henne! sen drog vi och mötte min älskade pappa! sen skulle vi ta en fika, men bestämde oss för att köpa hem något istället. så vi köpte varsin munk och åkte hem. sen laga vi mat och åt, sen bakade vi ;$ hehe, vi bakade kokostoppar as goda! hihi

sen drog älskling hem, och jag drog till Linda och hämta mina pengar. sålde mina röda convers till henne :) dom är ändå förstora så ;$ så imorgon ska jag och älskling sola! hihi, måste ju bli brun nu när vintern kommer ;o och älskling får sina pengar imorgon så hon ska köpa skor och halsduk hihi! mötte tiffany nyss, och vi snackade lite sen drog vi hit och åt kokostoppar sen nu för fem min sen drog hon hem. nu ska jag kolla film med pappa PUSS


Kommentarer
Postat av: pAAAtte

ha ha ha snyggaste bilden, speciellt när jag är med. gör ingenting för att du var tjurig, älskar dig ändå!

2009-10-19 @ 22:16:33
URL: http://dudas.blogg.se/
Postat av: AnnUUUs

JAG VET :$ love you!

2009-10-19 @ 22:20:46
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0