Skriver av mig lite ..

Alla gör svåra och lätta val här i livet. Och jag har nog aldrig gjort ett lätt val om jag ska vara ärlig .. Ibland vill man inte göra ett val alls, men ibland måste man. Som när jag var tvungen att välja mellan en kille och mina vänner .. Det var den första killen jag var kär i. Han var inte bra för mig men det fattade inte jag. Men mina vänner förstod det, dom såg på när han tryckte ner mig. Jag grät minst en gång om dagen. Om han och jag inte bråkade på någon dag fatta hur sjukt glad jag var ..

Jag önskade att det skulle vara föralltid, men det gjorde det inte. Och det är jag idag glad över. För han var verkligen en ren idiot. Och det tycker jag än idag, vi har haft kontakt lite då och då. Men det funkar som sagt aldrig för han är så jävla dum i huvudet. Han har inte ändrat på sig ett dugg. Inte ett skit, han är precis likadan som ..

Förstår inte hur jag tänkte förut, men som sagt kärlek för en blind. Det är ganska synd, man utsätter sig för sjuka saker. Eller inte alltid men ibland. Tänk hur din pojkvän kan påvärka dig till att göra saker, som att tex mörda någon. Det är så jävla sjukt. Man kan säga nu ba ; jag skulle aldrig göra något sånt. Men så kan man inte tänka när man är kär .. Det går bara inte. Det är omöjligt.

Skönt att skriva av sig lite .. Just nu är det tusen tankar som snurrar i mitt huvud. Jag kan inte skriva ner alla, men det här var en av dom. Killar just, förstår inte. När man är kär älskar man kärlek, men när man inte är kär hatar man kärlek. Men en sak vet jag, och det är att jag aldrig mer ska bli kär. Kärlek slutar alltid med ett krossat hjärta och tårar. Tack för mig hej ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0