Skriver av mig igen ..

kan inte låta bli att skriva det här alltså .. kommer ihåg första gången jag träffade dig Martin. du mötte mig och Sara vid lekplatsen .. jag var blyg som vanligt, haha. den drog vi hem till dig och våga knappt visa mig haha! herregud alltså .. det var tider det. alla gånger du ringde mig varje kväll, vi kunde snacka i timmar och allt och inget .. alla gånger jag och Sara var hos dig, minnen det alltså! önskar man kunde spola tillbaka tiden och stanna den bara .. visst tiden var inte alltid perfekt men jag mådde bra då, och allt var perfekt. blickar tillbaka och kommer ihåg det som om det vore igår. idag snackar vi knappt med varandra och vi har inte träffats på år och dar .. jag saknar dig äver om du inte saknar mig. du hade en hel del ryckten på den tiden men jag brydde mig inte om det. för du har så gulligt mot mig, tog åt mig. även fast jag inte borde. men som sagt, jag tar personer som dom är mot mig, skiter i alla ryckten. det gör jag fort, jag tror fortfarande du är en bra person Martin. förlåt men var tvungen att skriva ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0