Sjukhuset igår ..

godmorgon bloggen .. igår var det en väldigt jobbig men rolig kväll! tog halv tre bussen in och mötte Emma och Angelica! sjukt söta människor. sen drog vi och köpte löshår och lite sånt! sen såg vi sandor i sandor/ida också, sjukt snygg! sen mötte vi lilla Tobbis, så var vi med han ett tag. så mötte vi Felix och hans brud sen! sen drog Tobbis hem och jag och Emma och Angelica drog och fika och hade as skojj! ellerhur? :$ sen kom min älskade soulmate Patricia! och vi drog till tyresö och träffade Simon, Felix, Emli och någon till .. sen fick jag svårt att andas. fick värta paniken, orkade inte andas. men jag andades för min älskade Patricias skull .. jag älskar dig soulmate sen gjorde jag så Emma och Angelica missa sin buss :/ förlåt sötnosar .. men ni kom hem till slut iallafall! nu ska jag gå och äta frukost med baby PUSS mer bilder kommer sen, Emma har alla


S Ö T N O S A R

Kommentarer
Postat av: Emmha ♥

Det gör absolut ingenting sötnos!

2009-11-29 @ 15:50:38
URL: http://emmhaa.blogg.se/
Postat av: Anna

sötnos! <3

2009-11-29 @ 17:42:53
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0