Säg att allt är en mardröm ..

jag kan inte fatta .. 2009 skulle bli världens bästa år?! :/ men det var det fan inte, det vart det värsta året jag någonsin varit med om .. jag är så sjukt jävla arg och ledsen .. varför sprang hon ner på spåret VARFÖR?! önskar man kunde spola tillbaka tiden och göra saker man gjort ogjorda .. men tyvärr så går inte det. och det gör så jävla ont .. jag har smärta mest av allt, varför måste det göra så ont..? jag tror inte du vill att jag ska misslyckas med livet Malin, men jag har aldrig förlorat en vän förut .. aldrig. och vill inte göra det igen heller! men jag har fortfarande inte fattat att du aldrig mer kommer tillbaka .. det går inte att fatta. jag vill inte tro det! jag önskar jag bara drömmer .. att allt är en mardröm. jag älskar dig Malin Karlsson, vila i frid världens finaste ängel. Jag kommer aldrig glömma dig, eller alla stunder vi haft tillsammans. du finns med mig hela tiden, du står bervid min säng .. jag tänker på dig varje dag. vi ses snart hjärtat, jag lovar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0