Läs det här Patricia ..

Malin Karlsson, jag kan fortfarande inte förstå att du inte finns här bland oss längre. Jag fattar ingeting just nu. Men en sak hoppas jag och det är att du har det bättre där du nu är. Det hoppas jag verkligen. Kommer ihåg första gången vi träffades .. Det var i Salem centrum. Det var du jag och Alexandra. Kommer ihåg det som om det vore igår .. Tänker på dig hela tiden ska du veta. När tårarna väl börjat rinna, slutar dom aldrig rinna .. Det gör så jävla ont Malin, du anar inte. Du är inte den första jag förlorar, men min första kompis som jag förlorat. Innan nyårsafton önska man att 2009 skulle bli världens bästa år .. Janurai gick, februari gick, mars gick, och sen som månaden jag aldrig ville skulle komma. April .. Månaden då du lämnade oss. Jag vill inte fatta att du inte finns här längre, ber till gud varje dag att jag lever i en dröm.

Jag måste leva i en dröm för jag har världens bästa kompis. Som stöttar mig genom allt. Jag är fan inte världens bästa kompis. Jag behandlar henne inte rätt, men ändå finns hon där för mig. Och jag älskar henne obeskrivligt mycket! Utan henne hade jag varit död idag. Malin, din begravning var världens finaste! Den finaste jag någonsin varit och nog kommer att vara på .. Egentligen hatar jag begravningar, men jag din ville jag gå på. För att visa att jag verkligen älskar dig. Du var en sån fin människa, du var allas lilla glädjespridare .. Jag såg dig bara några dagar innan du försvann. Varför var det just du? Varför är frågan just nu, jag förstår inte. Varför kan man inte spola tillbaka tiden och rätta till det som gick fel? VARFÖR?! Jag förstår fan ingeting.

Varför skapar man liv när man ändå ska dö? Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig Malin, aldrig någonsin! Du är världens finaste ängel. Nu är minnen det ända som finns kvar älskling .. Och dom kommer jag aldrig glömma. Dom finns i hjärtat precis som du. Om det man fick en önskning så skulle jag önska tillbaka dig. För ingeting kommer bli bra igen. Försöker förklara det för alla, men dom förstår inte. Och det är synd. Allt skulle bli bra igen om du kom tillbaka, men det kommer aldrig hända .. Så kan alla bara förstå det?! Ingen kommer någonsin ersätta din plats du har i mitt hjärta Malin älskling. Ser knappt vad jag skriver nu, tårarna bara forsar ner. Jag tänker på dig varje dag hjärta ..

Tänk om du vore här med oss och få uppleva allt roligt. Fan vad lyckliga alla vi skulle vara då .. Jag kommer aldrig bli lika lycklig som jag var med dig igen. Aldrig .. För det finns ingen som dig Malin, absolut ingen! Vet inte vad jag ska ta mig till .. Just nu finns det ingeting någon kan göra .. Förstår inte hur folk kan säga " finns det något jag kan göra? " NEJ DET FINNS INGETING NI KAN GÖRA, MALIN ÄR DÖD HUR FAN SKA NI KUNNA GÖRA MIG GLAD? Patricia är den ända som lyckas, och någonsin kommer att lyckas. Hon vet hur jag mår, hon vet hur det är att förlora en vän. Och jag är glad att jag har henne. Hon är min tvillingsjäl, hon förstår mig som igen annan gör. Tack för allt, jag älskar dig. Och Malin, jag önskar du kunde läsa det här .. Vila i frid världens vackraste ängel Malin K Kalrsson V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0