I väntan på Angelica ..

Vad gjorde du igår? Jag var hos min storebror :)
Har du ett eget rum? Ja? :o
Är du kåt just nu? HAHA vilken fråga?
Tycker du om stjärnor? Wft?
Vad ser du om du tittar bakom dig? mitt vardagsrum? :)
Gillar du att baka? oh ja..? :p
Föredrar du blondiner före brunetter? Vet inte .. brunetter
Hur många kontakter har du på bdb? jag vet inte? :o
Har du varit inne på snyggast.se? HAHA JA ..
Har du skurit dig? Nej? :o
Älskar du någon just nu? Det är väl klart?
Vad åt du senast? KÖTTBULLAR :D
Brukar du skriva fel på tangentbordet? Ja? :p
Finns det någon du hatar?
Det är väl självklart?
Har du varit otrogen? Inte vad jag minns, men tror inte det.
Vad ska du göra i helgen? Vara med mina babys!
Vill du dö? Jaaaaa EMOOO
Har du någon gång ägt en plastros? Vafan är det? :o
Tycker du om att teckna? Nä? :o
Har du ljugit? Mm
Vad vill du bli när du blir stor? Jag vet inte ..
Har du tittat på melodifestivalen? Ja? :o
I så fall, vem hejade du på? Vet inte? :s

Kommentarer
Postat av: amenhej

anna är kåt 24/7, hon har kk över hela sthlm, typ.



haha orka?

2009-11-29 @ 02:55:23
URL: http://ppoesi.blogg.se/
Postat av: Anna

aa jo verkligen!

2009-11-29 @ 09:55:59
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0