Håll mig hårt eller släpp mig helt ..

det är fråga just nu. valet är ditt, tänker inte sitta och vänta. mår du dåligt finns jag här för dig? jag orkar inte med sån vänskap. och du kan inte ens acceptera att jag gillar den här killen? det är ju förfan sjukt! jag hatade din tjej mest av allt när det var hon och du. men jag accepterade att ni var tillsammans, jag pratade forfarande med dig då. för jag ÄLSKADE dig av hela mitt hjärta. just då var du allt för mig, och jag gick inte ett steg utan dig. men nu har tiderna förändrats och du är inte min bästavän längre. du är en dryg jävla fitta! och jag rent utsagt hatar den personen du är just nu. fattar inte vad som hänt .. jag vill ha tillbaka min gamla bästavän, han som betydde allt! men har märkt att han aldrig mer kommer tillbaka. du har försagt att det aldrig kommer bli så igen. och det gör ont, men ska du vara dryg och äcklig vill jag inte veta av dig. läs det här och jag hoppas du förstår att den gammla david är sjukt viktig för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0