Hade nästa glömt bort den här ..

Jag hade fått snutjag och sprang hem tog djupa andetag och svettades om min panna, jag logga in på msn och blev glad som fan för inloggad va Anna, jag lyssna på kartellen - här vi hamna hon ville tagga ut från msn men jag bad henne att stanna. Dagens samhäle kunde fuckat mitt liv för man kan få tag på knark från apotek, brorsan livet idag i storstan är ingen lek, När man ser Anna glömmer man de och i hennes ögon ser man en glimt av kärlek.
Hon är så fucking söt, har du sett hennes ögon? Alla som ser henne och inte bryr sig måste va dumma jag kan knulla dem, dem måste va tröga - kanske dem har rökt gås och är lite höga? tyckte de va ganska stora pupiller och rött i hans öga, ska inte säga nåt dumt då säger jag efter, jag ljög va. Rap är bäst de lärde jag mig inom journalistik, men när man ser Anna föredrar man kärleks musik. Jag brukar aldrig ta nåt för givet, men jag vet att Anna kommer lyckas i livet.

Skulle köpa henne allt om hon logga ut från msn de skulle bli kallt,
Ska man rappa om anna då ska man göra de fint, som en riktig man - kör på de bästa man kan.

varje människa betraktas på jorden som en liten myra, men inte du, du förtjänar kärlek, respekt och kläder från nk som e dyra. Visst du diggar min rapp? luta dig tillbaka och softa, om jag kunde skulle jag ge dig flera millioner allt för ofta, du är så fin så du fuckar mitt tycket, de e klart, man kan aldrig ge Anna nåt förmycket, hon är värd allt bra att få, Om du vill bli som Anna du måste toppen nå, jag går på en stig emot hennes kärlek där vill jag henne få, jag vägrar att gå för då kanske man aldrig henne kan nå. Varje kväll jag vill veta hur du mår, annars ut jag kan inte stå.
Ja vet inte riktigt exakt vem du e om du hänger ofta me dina vänner, eller vilka eller hur många du känner, vet inte om du har ett djur kanske en häst? en sak vågar jag påstå de är att du är söt och bäst. När jag går med Anna då säger jag först till er stanna sen jag säger backa, annars får ni se mig lacka. Anna har en skit fin bostad i nacka, därför för henne jag går på en sekund till attack va? som jag sa, vill veta om du har nåt husdjur, kanske mer? undrar faktist om du har en häst, isåfall var ligger hästens lada? börja häng me mej och jag kan köpa allt du vill ha, lyle n scott, gucci och prada.

Skulle köpa henne allt om hon logga ut från msn de skulle bli kallt,
Ska man rappa om anna då ska man göra de fint, som en riktig man - kör på de bästa man kan.

Mitt gangster liv går bättre än bäst, brukar säga fuck the rest.
Men min rap går i lite riskzon, denna text var bara en improvisation - jag kan tänka mig dig massa vänner bredvid, jag är ute på stan me cash och har ett jävla glid, undrar om du gillar OC, här i innerstan jag är känd som G. Du är tjejen anna som på rappen får mig att börja motivera, svär asså jag behöver inga flera - kan inte ge dig en sak vill bara ge dig mera, i din skola varenda kille måste vara i dig kär, jag är lite romantisk det är något man sig lär, tjejer e fan inte lika som bär, då skulle man ju i varenda en va kär. Anna du e underbar perfekt och snäll, för mig e du väldigt speciel :)

av : Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0