:$

Bakgrund: mig och Joanna
Ringsignal: ingen, har alltid ljudlös!
Hur mycket batteri har du just nu?: vetefan har en old mobil? :o men fullt ;d
Vem ringde du senast?: PAPPA!
Vem ringde dig senast?: Mamma :)
Vad står det i ditt 12e sms?: " naw baby, du gör mig så glad ska du veta utan dig är jag inte hel "
Vem skickade det 5e smset?: " nej? :o "
Vad står det i 8nde mottagna sms?: " kom nyss hem "
Vad står det i ditt första skickade sms?: " Aa "
Vem är på 13 plats i kontakterna?: Andjela
Vad har du för kontakter på J?: Jackan, jag, Jan, Jennhooew, Jenny kusse, jenny;fylle, Joanna, Johanna Olsen, Johannes, Jonas, Jonis.
Vad står det på din anteckning?: HAHA har inga på den här mobilen? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0