Trött och sliten ..

vakna vid sju av att klockan ringer .. as irriterande! men det var för att sötnosen Tilda skulle upp ;$ vi kom hem igår runt nio :) vi hade varit på min brors jobb. as najs! vi satt och åt godis och drack varm choklad ;$ sen fick vi sjukts till gullmars, sen drog vi till nacka och gick en promenad. fyfan vad fina hus det finns i finntorp! jag dör, där ska jag lätt bo när jag blir vuxen! sen när vi kom hem åt vi middag, sen klippte hon min lugg mer :) den vart bättre nu, eftersom Tilda är as duktig på att klippa! :o sen gick vi och la oss och somna nästa direkt .. och nu sitter jag här. har massor att göra! ska lägga in låtar på ipoden, raka benen, duscha, packa, plugga allt! så måste gå nu PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0