Tilda <3 Anna

så nu är jag hemma och jag ska berätta om min helg!

lördag ; träffade Sofie och sen träffa vi Tilda och jag och Tilda drog till järna, till hennes mammas kille! sen vart det bråk .. så vi drog därifrån! och så träffa vi några trevliga snubbar på tåget haha! sen sov vi hos Alexander .. förlåt för allt Tilda, jag älskar dig!

söndag ; Tildas låtsas mamma fyllde år, så vi fira henne! sen drog vi till rosersberg och träffa någon David eller Daniel eller vafan han hette? haha :$ sen drog vi och träffa min älskade Tobias! jag älskar dig så otroligt mycket vännen! sen drog vi till vallsta eller valsta, vetefan hur det stavas haha (?) där åt vi kebab! sen kom Adrian, en riktig liten snygging HAHA! sen gjorde vi inte så jävla mycket alltså ;o jag snacka med Tobias i telefonen och aah .. sen drog vi hem!

måndag ; åkte till farsta och var med sötnosen Pernilla och Tova! vi gick runt i farsta centrum och leta julklappar, har bara köpt ett paket än så länge .. men men! sen drog jag dit och Tilda drog till märsta .. jag kolla film och hade det mys med Tovis! nu sitter jag här och har precis duschat och ska ut och röka nu PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0