Tack för en underbar kväll!

igår var nog den roligaste kvällen på länge jag haft med min familj .. drog till farmor först, hon kommer nog dö snart. hon är så liten och ynklig. jag älskar dig farmor! sen drog vi till storebror. och där var Annika och Ann. det var segt i början för alla var super hungriga. vi kollade kalle sen åt vi. sen var min andra storebror tomten HAHAHAHAH! aja det var hur som helst en underbar kväll! sen tog vi taxi hem och jag och storebror drog ut med hans kompisar Melika, Cyrus, Marki, Kribbe och Andrej eller hur fan dom stavar sitt namn (?) vi chillade lite ute och så. sen drog jag hem och la mig. så nu sitter jag här, ska gå och hjälpa pappa och laga lunch nu. mamma och min tredje storebror och hans tjej kommer hit sen ska jag på bio! ska se new moon med Tilda och Rebecca ;$
puss på er alla söta, p.s jag älskar Patricia mest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt klänningen?

2009-12-26 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0