Ta mig härifrån ..

 
vill bara försvinna .. 2009 har varit det värsta året någonsin. vet inte ens om jag vill uppleva 2010. tänk om det blir ännu värre? jag klarar inte mer, jag är för svag för att kämpa. jag vågar inte hoppas att 2010 ska bli bra, för det blir aldrig som man tänkt sig. jag saknar så mycket som jag förlorat nu under 2009, och det kommer aldrig tillbaka. det gör så ont .. varför finns smärta egentligen? det tar livet av folk. jag förstår ingeting av livet, varför ska man födas om man ändå ska dö sen? som som sjunger i Malin's låt ; varför skapar man liv när man ändå ska dö? varför kommer sommar när det ändå kommer snö? det är frågor jag nog aldrig får svar på .. men jag har mina underbara vänner, och jag lämnar dom aldrig, jag lever för dom. jag älskar er, ni vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0