Prinsessan hon själv.

det finns en flicka på denna jord som i dagens läge är hela min värld. hon ger mig kärlek och lycka, bara för att hon är sig själv. hon är min bästavän och heter anna garpö, jag skulle aldrig byta bort den vänskap hon och jag har för någonting i världen. jag skulle döda för henne och jag menar det. ibland känns det som om vi glider isär, bara för att vi inte är med varandra precis hela tiden. och såfort jag träffar henne så fylls hela mitt hjärta med glädje ..

jag vet inte hur jag ska tacka dig hjärtat mitt, och jag är rädd att om jag inte gör något så förlorar jag dig. jag vet inte varför jag känner såhär, du är det finaste jag har.

jag har ett sms som jag har sparat, och det är nog det bästa sms jag någonsin fått.

'' du gör mig stark. du ger mig ork. aldrig ska jag svika dig. om det någongång händer ska jag straffas med döden. det är din luft jag andas, jag älskar dig Patricia Appelgren. Vi är som gjorde för varandra och du anar inte hur glad jag är att jag har dig du lyser upp min värld ''

jag läser den varje kväll innan jag ska lägga mig, och hoppas mer än allt att det du säger är sanning. jag litar på dig, mitt hjärta är i dina händer och där är det för jag litar på att du aldrig ska tappa det. mitt hjärta slår för dig, du är min tvillingsjäl. jag älskar dina små händer, din längd. dina ögon och hela du för du är perfekt i mina ögon ..
jag får en klump i halsen när jag skriver, jag börjar nästan gråta .. inte för att jag är ledsen och typ emo, nej. för att min bästavän har gjort mig så lycklig i inte ens ett år ..

du kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta, du kommer alltid att vara min bästavän.
jag kommer alltid att finnas, aldrig ska jag lämna dig. du är hela min värld anna garpö! ♥

/ din patricia appelgren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0