Patricia och Frida

Haha det var en jävla störd tant som drog sin bussremsa i spärrarna? ;s störd man kan vara! träffa bästavän i slussen och Tobias .. vi snackade lite, det hjälpte ju inget? :/ sen drog jag och bästavän in till stan och väntade på Frida cutie! sen följde vi med Cattis och köpte löshår! sen chilla vi runt bara, sen tog vi en massa bilder också! vi drog hem till mig och åt också, JAG fick laga maten :( sen träffade jag Tobias igen och pratade .. jag älskar dig vännen, vad som än händer. pratar med Pontus nu, ska lägga mig i sängen PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite för stor jacka kanske? fucking retard

2009-12-17 @ 14:02:45
Postat av: AnyyyyyyyysJAO

MOGEN :D dö

2009-12-18 @ 12:54:28
URL: http://elvatusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0